سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لبه چسبان 6 ایستگاه

 

لبه چسبان به صورت حرفه ای لبه های قطعات چوب یا ام دی اف را بسیار ظریف، براق و زیبا می کند. به همین دلیل است که نجاران طرفدار استفاده از این دستگاه هستند. با این دستگاه می توانید تولیدات چوبی بسیار شکیل تر و مورد پسندتری داشته باشید. لبه چسبان ها دارای انواع متفاوتی هستند که یکی از آن ها لبه چسبان 6 ایستگاه است.

لبه چسبان 6 ایستگاه

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : دستگاه لبه چسبان از جمله ابزارهایی است که امروزه در صنایع چوب کاربرد فراوانی دارد. در واقع می توان گفت امروزه افرادی که در صنعت نجاری مشغول به فعالیت هستند، وجود این دستگاه را از ملزومات کار خود می دانند.

زیرا لبه چسبان به صورت حرفه ای لبه های قطعات چوب یا ام دی اف را بسیار ظریف، براق و زیبا می کند. به همین دلیل است که نجاران طرفدار استفاده از این دستگاه هستند. با این دستگاه می توانید تولیدات چوبی بسیار شکیل تر و مورد پسندتری داشته باشید. لبه چسبان ها دارای انواع متفاوتی هستند که یکی از آن ها لبه چسبان 6 ایستگاه است.

 

طلبه چسبان صنعتی 6 ایستگاه چه ویژگی هایی دارد؟

لبه چسبان ها دارای انواع متفاوتی هستند. در گذشته لبه چسبان های دستی کارایی بسیار داشته و در نجاری ها مورد استفاده قرار می گرفتند. اما امروزه با پیشرفت صنایع چوب، استفاده از دستگاه های صنعتی لزوم پیدا کرده است.

لبه چسبان های صنعتی ویژگی هایی دارند که کار با این دستگاه را بسیار ساده تر اما کارآمد تر کرده است. یکی از مهمترین ویژگی ها این است که لبه چسبان های صنعتی تمام اتوماتیک بوده و کار با آن ها بدون نیاز به نیروی کار انجام می شود. کار با این دستگاه ها تنها با وجود یک اپراتور به سادگی صورت می گیرد.

قیمت لبه چسبان 6 ایستگاه

لبه چسبان های صنعتی شامل دستگاه هایی با تعداد ایستگاه های متفاوت است. هر چه تعداد ایستگاه ها بیشتر باشد کارایی دستگاه و به دنبال آن قیمت دستگاه نیز بالاتر می رود. بنابراین قیمت لبه چسبان صنعتی 6 ایستگاه از لبه چسبان های با ایستگاه کمتر، بالاتر است.

اما در عوض سرعت کار در این نوع لبه چسبان بسیار بالا بوده و در نتیجه خروجی دستگاه نیز بیشتر است. بنابراین هزینه ای که بابت خرید این دستگاه می پردازید در مقایسه با کارایی بالای دستگاه جبران می شود. همچنین بهتر است بدانید که این نوع لبه چسبان دارای سیستم صرفه جویی در مصرف انرژی بوده و از این نظر نیز بخش عمده ای از هزینه های شما کاهش می یابد.

علاوه بر این، دقت این نوع لبه چسبان نیز به دلیل استفاده از تجهیزات با کیفیت بسیار بالا است. بنابراین با خرید این نوع لبه چسبان خیالتان از بابت کیفیت تولیدات چوبی بسیار راحت خواهد بود.

دقت بالای لبه چسبان 6 ایستگاه

همانطور که گفتیم این دستگاه با دقت بسیار بالا کار چسباندن لبه ها را انجام می دهد. جهت اینکه متوجه دقت بالای این نوع دستگاه شوید، لازم است که به دو ایستگاه اول این دستگاه دقت کنید. در ایستگاه اول عملیات چسب زنی اتفاق می افتد.

جهت اینکه چسب زنی با دقت بالا انجام شود، این دستگاه قبل از شروع چسب زنی قطعه کار را به خوبی غبار گیری می کند. در ایستگاه دوم نیز برش سر و ته نوار PVC که قرار است روی قطعه کار قرار بگیرند، انجام می شود. برش نوارها با دقت بسیار بالا و کاملا مطابق با اندازه قطعه کار صورت می گیرد. به همین دلیل است که نوارهای PVC کاملا روی قطعه کار قرار گرفته و هیچگونه خطایی در پایان کار مشاهده نخواهد شد.

ظرافت کار با لبه چسبان 6 ایستگاه

این دستگاه به هنگام کار به نحوی عمل می کند که در پایان کار هرگز قطعه ای به این ظرافت نخواهید دید. بعد از اینکه سر و ته نوار PVC با دقت برش داده شد، لازم است که گوشه های نوار نیز پرداخته شود. اینجاست که ظرافت کار دو چندان خواهد شد.

جهت انجام این کار ایستگاهی به نام فرز بالا و پایین وجود دارد. در این مرحله گوشه های نوار به کمک دستگاه فرز کاملا پرداخته شده و صاف و صیقلی می شود. لازم است بدانید که در ایستگاه بعد نیز همین کار جهت دقت و ظرافت بیشتر مجددا انجام می شود. سپس قطعه آماده طی کردن مراحل نهایی می شود.

زیبایی محصولات چوبی با این دستگاه

شاید تصور کنید که پرداخت نوارهای PVC به اتمام رسیده و اکنون آماده قرار گیری روی قطعه کار است. اما باید بگوییم که هنوز یک مرحله دیگر به نام لیسه نوار باقی مانده تا زیبایی کار دو چندان شود. در این مرحله نوارها با استفاده از دستگاه بلبرینگ و قطعات الماس برش می خورد.

قطعه کار نیز در این مرحله لیسه شده و در واقع لایه برداری می شود. اکنون ظرافت و زیبایی نوار و قطعه کار دو چندان شده و آماده قرار گرفتن روی هم هستند. بنابراین در ایستگاه انتهایی نوارهای PVC روی قطعه کار سوار شده و با استفاده از دستگاه پولیش مجددا صیقل داده می شوند. اکنون قطعه کار با زیبایی و ظرافت بسیار آماده شده است.

چرا این ماشین را خریداری کنیم؟

شاید برای شما هم سوال باشد که این دستگاه چه مزیت هایی دارد که ارزش خریداری داشته باشد. ما به شما خواهیم گفت که این دستگاه به چه دلایلی ارزش هزینه کردن را دارد. در ابتدا همانطور که گفتیم قطعاتی که با این دستگاه آماده می شوند از نهایت ظرافت و زیبایی برخوردارند.

بنابراین تولیدات چوبی شما بدون شک جز بی نظیرترین محصولات خواهند بود. اما در ادامه لازم است بدانید که این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک بوده و کار کردن با آن بسیار ساده است. اگر پیش از این دغدغه این را داشتید که چطور دستگاه را تنظیم کنید، بهتر است بدانید که این نوع لبه چسبان به صورت خودکار تنظیم می شود.

همچنین این دستگاه مجهز به عیب یاب الکترونیکی بوده و در نتیجه لازم نیست نگران پیدا کردن مشکل احتمالی در دستگاه باشید. و بسیاری مزایای دیگر در این دستگاه گنجانده شده است که تنها با خریداری آن متوجه این مزایا خواهید شد.

در انتها یک پیشنهاد عالی برای شما داریم. پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال یک خرید آسان و مطمئن هستید، به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید. شما در این سایت می توانید به صورت اقساطی نیز خرید کنید.

اگر لبه چسبان انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.