سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت لبه چسبان smart 3d

جهت خرید این دستگاه بهتر است با امکانات این دستگاه آشنا باشید. آشنایی با این امکانات از طریق سایت خوگرپلاس راهنمایی بزرگی به شما در این زمینه خواهد کرد. به علاوه اگر قیمت این محصول برای شما مهم است شما را با دستگاه لبه چسبان smart 3d آشنا می کنیم. تا ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

قیمت لبه چسبان smart 3d

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : امروزه وجود دستگاه لبه چسبان در صنعت چوب به خصوص ام دی اف از لوازم ضروری محسوب می شود. به مرور زمان لبه چسبان های متنوعی به بازار عرضه شدند. این لبه چسبان ها در انواع مختلف دستی، اتومات و نیمه اتومات تولید و در اختیار صنعتگران قرار گرفت.

 

نمونه دستی این محصول بیشتر در مصارف کارگاهی استفاده می شود. اما از طرف دیگر نمونه پیشرفته آن در صنف های بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرد. جهت خرید این دستگاه بهتر است با امکانات این دستگاه آشنا باشید. آشنایی با این امکانات از طریق سایت خوگرپلاس راهنمایی بزرگی به شما در این زمینه خواهد کرد. به علاوه اگر قیمت این محصول برای شما مهم است شما را با دستگاه لبه چسبان smart 3d آشنا می کنیم. تا ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

 

ضرورت استفاده از لبه چسبان smart 3d

 

اگر بخواهیم صرف نظر از قیمت این دستگاه ویژگی های این محصول را در نظر بگیریم، خرید آن امری واجب به شمار می رود. به دلیل امکانات و کارایی این دستگاه قیمتی که برای آن پرداخت می کنید در مقابل کیفیتی بالا را دریافت خواهید کرد.

 

پشت و روی صفحات چوبی صنعتی مانند ام دی اف و لمینیت به واسطه محافظ های پلیمری روکش شده است. در نواحی برش خورده اما، این محافظ ها از بین رفته و مقاومت خود را در برابر عوامل بیرونی و محیطی از دست می دهند. این عوامل شامل حرارت و رطوبت می شود که در صورت نبود روکش آسیب جدی به چوب می رسانند.

 

دستگاه های لبه چسبان smart 3d با چسباندن نوار به لبه های کار، در یک فرایند کاملاً کنترل شده و استاندارد موجب تمیزی کار شما می شوند. این کار باعث حفاظت و جلوگیری از رسیدن هرگونه آسیب به کار شما می شود.

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لبه چسبان smart 3d

 

اگر قیمت دستگاه برای شما مهم است پس باید چند نکته را مد نظر داشته باشید. عوامل مختلفی مانند نوسانات قیمت ارز و غیره بر قیمت دستگاه تاثیر می گذارد. از همین جهت اگر می خواهید قیمت آن برای شما به صرفه تمام شود، بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید.

 

خرید دست دوم یا استوک این دستگاه می تواند به شما در کاهش هزینه ها کمک کند. استوک به معنای در حد صفر بودن است و قیمت آن از نمونه تازه آن به نسبت کمتر است. همچنین نمونه استوک یا دست دوم از لحاظ کارایی هیچ تفاوتی با سایر برندها ندارد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت smart 3d و سفارش استوک این دستگاه خریدی به صرفه داشته باشید.

 

نمونه دست دوم این دستگاه از این برند نیز در بازار موجود است. در هنگام خرید دست دوم باید توجه داشته باشید که دستگاه و قطعات آن بیش از حد کهنه نشده باشد. کهنه بودن بیش از حد موجب می شود دستگاه کارایی مطلوب را از خود نشان ندهد.

 

عواملی که در بالا به آن اشاره شد از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت این محصول به حساب می آیند. اگر از نظر تامین هزینه مشکلی وجود ندارد، می توانید نمونه تازه آن را خریداری کنید.

 

شیوه پرداخت قیمت لبه چسبان smart 3d

 

بسیاری از افراد از بابت تامین هزینه این دستگاه دچار نگرانی می شوند. اما باید این نکته را به شما متذکر شویم که شما می توانید از دو روش برای پرداخت قیمت این دستگاه اقدام کنید.

 

اولین روش پرداخت نقدی است؛ اگر مشکلی با پرداخت کل هزینه دستگاه ندارید، می توانید کل مبلغ تعیین شده در قیمت این دستگاه را پرداخت کنید.

 

اما امروزه بسیاری از فروشندگان امکان خرید قسطی را برای آن دسته از افرادی که توانایی خرید نقدی را ندارند، فراهم کرده اند. در خرید قسطی نگرانی از بابت پرداخت کل قیمت محصول نخواهید داشت. شما می توانید با پرداخت بخشی از مبلغ دستگاه و الباقی به صورت چک آن را به کارخانه خود بیاورید.

 

بعضی دیگر از فروشندگان هیچ مبلغی در ابتدا از شما دریافت نمی کنند. در این صورت شما باید طبق زمان مشخص شده کل هزینه محصول را متقبل شوید. بعضی ها با ارائه اقساط 24 ماهه و بعضی دیگر با ارائه اقساط کوتاه مدت مشتریان بسیاری را به خود جذب می کنند.

 

اما شرکت smart 3d امکان خریداری هر دو روش را برای شما فراهم کرده است. شما می توانید هم به صورت نقد و هم اقساط این دستگاه را سفارش دهید. از طرفی قیمت دستگاه لبه چسبان smart 3d، بنا به دلایلی که در بالا گفته شد، قیمتی به صرفه برای شما محسوب می شود.

 

امکانات این دستگاه

 

اگر می خواهید در پرداخت قیمت این دستگاه اشتباه نکنید، پس بهتر است با امکانات این محصول آشنا باشید. آشنایی با این امکانات موجب می شود، قیمت حدودی دستگاه های لبه چسبان دستگیرتان شود. با دانستن امکانات موجود در دستگاه مطمئن خواهید شد که هر دستگاهی با توجه به امکانات خود چه قیمتی دارد.

 

با کمی جستجو در بازار با انواع ماشین های لبه چسبان از برند های مختلف آشنا خواهید شد. به دلیل نوسانات قیمتی ممکن است هر کدام از فروشندگان قیمت های متنوعی برای این محصول به شما ارائه دهند.

 

در این میان آشنایی با اصطلاحات و ایستگاه های لبه چسبان می تواند به کمک شما بیاید. همچنین شناخت آن ها در خرید بهترین مدل از این دستگاه کمک فراوانی به شما خواهد کرد. از جمله ایستگاه های مهم و تاثیرگذار در عملکرد دستگاه می توان به اندازه دستگاه، نوع برق مصرفی، سرعت ماشین، تعداد ایستگاه، توان مصرفی، حداقل و حداکثر ضخامت ورق و گارانتی اشاره کرد.

 

همچنین تنظیم دستی و اتوماتیک ارتفاع این دستگاه هنگام کار با آن از عوامل مهم و تاثیر گذار در تعیین قیمت این دستگاه است.

 

در این مطلب سعی کردیم به شما از ضرورت استفاده از دستگاه لبه چسبان، عوامل تاثیر گذار در قیمت آن، امکان و شیوه های پرداخت هزینه آن سخن بگوییم. اگر این مطالب را به دقت مطالعه کنید، می توان گفت تا حدودی از قیمت لبه چسبان smart 3d آگاه گشته اید؛ زیرا عواملی که بر قیمت دستگاه می تواند تاثیر گذار باشد برای شما شرح داده شده است. امیدواریم با خواندن این مطلب کمکی به افزایش اطلاعات شما در این زمینه کرده باشیم.

 

اگر لبه چسبان انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.